٨/١٢/٢٠٠٧

كان يوم ابيض و لامؤاخذة .

طبعا معظمكم سأل هي البت اللي كانت عاملة المدونة دي راحت فين ولا هي عملت العاملة و هربت ولا ايه ؟ انما والله لو تعرفوا المقلب اللي انا كنت بشربه ممكن تفكروا تبعتولي تبرعات مدرسين و خبراء حاسب الي.
طبعا مدونتي اسمها اعترافات ليبرالية و شكل كده اسمها هيتغير يبقي اعترافات غبية او حاجه كده يعني . الفكرة اني بعد ما عملت المدونة و تعبت فيها و بعتلكم الرسالة حاولت ادخل علي المدونة و كان الخبر السعيد ان الموقع تعامل معايا علي انه ميعرفنيش ازاي معرفش !!!!! و قاللي لازم تسجيل و حاجات غريبة كده ، قلت اسجل و بعدين لقيت نفسي بمر بمراحل انشاء المدونة تاني فقمت باختيار اسم المدونة للمرة الثانية و وصلنا للعنوان الانجليزي فطبعا اخترت ترجمة العنوان العربي اللي انا اخترته المرة الاولي و كان الخبر السعيد ان فيه مدونة بالاسم ده ! بتاعتي طبعا اللي انا مش عارفه افتحها .
طبعا بعد ما اخذت دواء الضغط قلت امري لله طالما قليت عقلي و قررت اعمل مدونة و علي هذا الاساس اخترت العنوان الانجليزي : liberal confession .
يعني حذفت الاس الاخيرة و علي هذا الاساس تم انشاء المدونة و الحمد لله بعد ما دمي اتحرق .
المهم طبعا رسالة الترحيب وصلت لكم و علشان كده مش هكتب رسالة ترحيب تاني و هتبقي المدونة دي هي مدونتي اللي هقرفكم بيها ان شاء الله .
شكرا مليون مره للي عبروني و رحبوا بانضمامي لعالم التدوين :سناء و شذي و اماني و bedouin .
و ربنا يقدرني و اكون عند حسن ظن الجميع و انتظروا مني البيان التالي قريبا وبس و قبل ان نبدا : اوعدوني انكم تستحملوا كلامي و وقت ما يعجبكوش الكلام بأي شكل ممكن تعلقوا عليه او تحذفوا اي رسالة فيها المدونة بس نفضل اصحاب لان اختلاف الرأي لا يفسد للود قضية .
يلا بقي كفاية رغي .سلام و الي البيان التالي .

هناك تعليقان (٢):

Abdallah Sharara يقول...

انا عاوز اقولك مبروك على اليلوج الجميل وانا مستنى مواضيع جامدة منك انشاء الله يا سارة

غير معرف يقول...

الف مبروك يا سارة على المدونة ...يارب الاعترافات تكون جامدة وفى الصميم

على فكرة انا حصلى نفس الموقف وما كنتش عارفة افتح المدونة بس الحمد لله وصلتلها

مبروك مرة تانية
سلام عليكم